.Unplug. / .Staccare la spina.

by simonacampli

unplug

Unplug to find again the simplicity in our days. Christmas festivity will be for “Strategy” a time of re-connection with offline life. We’ll keep contact – even if a bit occasional – via our Twitter to share inspirational images or useful links, but our blog is taking 2 weeks off.

And, as often happens during festivities, I wish you all to find the opportunity to breathe again and re-connect with what is more true and natural in our lives, with your thoughts and with your closest relationships. It would be really a great Christmas gift for ourselves, to keep a diary of these days, naming it “Unplugged”. Tasting again the authenticity in and outside us. A very Happy Christmas and a cheerful and sparkling New Year.

—–

unplug

Staccare la spina nel senso di ritrovare la naturalezza nelle nostre giornate. Le feste natalizie saranno per “Strategy” un momento di riavvicinamento alla vita offline. Rimarremo in contatto – anche se non proprio continuo – con Twitter per scambiarci immagini o utili link anche durante le feste, ma il blog prende una pausa di due settimane. E, come spesso accade durante le feste, auguro a tutti voi la possibilità di riprendere respiro e ri-connettersi con ciò che c’è di più autentico e naturale nelle nostre vite, con i vostri pensieri e le relazioni più care. Sarebbe un ottimo regalo di Natale per noi stessi un bel diario di questi giorni dal titolo “Unplugged”. Assaporare l’autenticità dentro e fuori di noi. Tanti Auguri di un Buon Natale e di un Allegro e frizzante Anno Nuovo.

Advertisements